Doe mee

Heb jij zin en tijd om actief te worden bij GroenLinks Enschede? Dat kan op veel verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld meedoen met campagne acties en afdelingsactiviteiten, of je aansluiten bij een inhoudelijke werkgroep.

Doe mee

Duizenden Nederlands meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging. Na je aanmelding ontvang je direct een mail waarin staat wat je allemaal kunt doen om bij te dragen.
Op 16 maart 2022 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen, maar eerst de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart 2021. Hier gaan wij in Enschede campagne voor voeren, een goede uitslag voor GroenLinks is namelijk belangrijk dan kunnen we écht het verschil maken en de weg vervolgen die we zijn ingeslagen zowel landelijk en in gemeentes.

Wil je meehelpen met de campange? Laat van je horen. Stuur een mail naar campagne@groenlinksenschede.nl.

En Volg, Deel en Like GroenLinks Enschede op FacebookTwitter, en Instagram.

Denk mee

Wil je meedenken over de koers van GroenLinks Enschede? Er zijn werkgroepen die zich verdiepen in verschillende politieke thema's. De werkgroepen ondersteunen het bestuur en de fractie.De werkgebieden van de werkgroepen zijn Zorg & Welzijn en Milieu & Omgeving. Binnen iedere werkgroep is één persoon de coördinator. Voor Zorg & Welzijn is dit Claudia Schulten en voor Milieu & Bebouwde Omgeving, Erik Mulder. Kijk in de agenda voor de eerstvolgende bijeenkomst of stuur een mailtje naar de coördinator of het bestuur. Lees meer over de werkgroepen op de pagina Afdeling. Lees meer over de werkgroepen op de pagina Afdeling.

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks.

Nieuwsbrief ontvangen?

Wil je de plaatselijke nieuwsbrief van GroenLinks Enschede ontvangen? Stuur dan een mailtje naar: info@groenlinksenschede.nl

Wil je iets doen, maar je weet nog niet wat? Stuur dan een e-mail naar activiteiten@groenlinksenschede.nl.