Nieuws van Ank Niesthoven

Zomerse doe-tips tijdens het reces

Zomer in Enschede, na vandaag eindigt dit politieke jaar en begint het zomerreces voor de raad.

De laatste maanden waren anders door de lockdown, alles ging ineens digitaal, dit is niet minder intensief ondanks dat je vanuit huis kunt werken. Maar we gaan nu heerlijk genieten van de zomer, dit betekent dat er de komende weken vanuit de raad geen activiteiten plaatsvinden. Even rust, geen digitale-vergaderingen en webinars, geen virtuele debatten of schrijven van moties & amendementen, even niets (na) te vragen. Op 31 augustus gaat de eerste Stedelijke Commissie weer van start. Het is tijd om op te laden zodat we straks weer fris aan te slag kunnen.

Dit opladen doe je vooral door ontspanning te zoeken en gezellige dingen doen. Wij hebben een paar leuke corona-proof doe-tips in de regio voor je gevonden; voor in huis maar ook buitenshuis.

Leden stellen zich voor: Didre Schutte

Didre Schutte

Een iets andere versie dan dat jullie van ons gewend zijn, maar wij willen jullie deze introductie niet onthouden. Didre is sindskort onze nieuwe DMM-er, Digital Media Manager. Lees hier haar inspirerende verhaal waarom zij lid is geworden van GroenLinks.

Leden stellen zich voor: Erik Mulder

Dit item is ter inspiratie, om de GroenLinks leden van onze afdeling een waar gezicht te geven en om te polsen wat er nu precies leeft onder jullie. De laatst geïnterviewde geeft het stokje door aan een ander lid van onze afdeling, op deze manier krijgen wij een leuke variatie en zul je gezichten tegenkomen die je wellicht nog niet kent.

Leden stellen zich voor: Paul Rebers

Leden stellen zich voor: Everwijn Dambrink