Nieuws van Brechje Maréchal

Week van de 'Duurzaamheid'

De Week van de Duurzaamheid (5-10 oktober 2020) is een week vol evenementen en inspiratie over hoe je bij kan dragen aan een duurzame toekomst. De focus ligt op hoe je je eigen leven duurzamer in kan richten, maar ook hoe we een duurzamere samenleving kunnen realiseren. Doe mee aan een of meer van de vele evenementen, ontmoet anderen die willen werken aan een duurzame toekomst en raak geïnspireerd!

Sustainability Week Enschede

Van vrijdag 4 t/m 11 oktober 2019 vindt de eerste editie van de Sustainability Week Enschede plaats. Deze wordt georganiseerd door de Universiteit Twente, Dutch Sustainable Fashion Week, A.S.V. Taste (studentenvereniging) en ARISE (onderzoeksnetwerk).

Landelijke Opschoondag met GroenLinks Enschede

Zaterdag 23 maart jl. hebben we als GroenLinks Enschede meegedaan met de Landelijke Opschoondag. Met een groepje van 6 zijn we aan de slag gegaan langs de Oldenzaalsestraat, Oosterstraat en door de wijk Laares.

Ik doe mee!

De verkiezingen voor de Provinciale Staten en het Waterschap én de verkiezing voor het Europese Parlement staan dit voorjaar voor de deur. Daarom zijn we binnen onze afdeling met het campagneteam al begonnen met de komende campagne. We gaan voor een grote verandering! En daarom willen we zo veel mogelijk mensen bij de campagne betrekken. Om samen een goede en zichtbare campagne te voeren en verder te bouwen aan de groei van GroenLinks.

Kick-off 2021 Campagne- en andere zaken

Afgelopen zaterdag 24 november stonden Henk Zomer en ik om 6:35u op het station in Enschede. We gingen naar Den Haag voor een GroenLinks bestuursleden dag in het gebouw van de Tweede Kamer.