Corona heeft ons in de greep. De gezondheidszorg staat onder hoogspanning. Met alle genomen maatregelen houden we het virus hopelijk zoveel mogelijk buiten de deur. Maar ook dan is ons leven flink op de kop gezet. Ook het politieke leven. De gemeente heeft aan corona de handen vol en het raadswerk moet zich beperken tot online overleg. Wat betekent dit voor de activiteiten in onze afdeling?

In februari vond de aftrap plaats van onze thema-avonden met een goed bezochte en boeiende avond over armoede in de stad. Ook voor april en juni stonden er thema-avonden op het programma. We hebben besloten om deze avonden niet door te laten gaan en het programma na de zomervakantie weer op te pakken. Op 6 mei hadden we ook onze algemene ledenvergadering willen houden. We hebben goede hoop dat op woensdag 24 juni deze ALV alsnog kan plaats vinden, zo niet fysiek, dan toch online. We houden jullie op de hoogte.

Ondertussen blijven we bezig met de voorbereiding van diverse activiteiten waarmee we als afdeling onze blik vooruit richten op de Tweede Kamer verkiezingen komend jaar en de Gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Dat willen we graag samen doen met de inzet van zoveel mogelijk leden. Meer daarover op onze DOE MEE pagina.