Na een geslaagde verkiezingscampagne voor de gemeenteraad van Enschede en de daaruit resulterende stijging van 3 naar 4 zetels in de gemeenteraad gaan wij als bestuur weer over tot de orde van de dag.
Tot die orde van de dag hoort het verantwoording afleggen over de financiële stand van zaken per einde 2017, het presenteren van de begroting voor 2018, kortom het organiseren van een eerste reguliere ALV in 2018. Naast deze standaard zaken willen we jullie een werkplan van het bestuur voor de komende tijd voorleggen en het afdelingsreglement updaten naar de laatste stand van zaken. Uiteraard zullen we ook aandacht besteden aan de stand van zaken bij de coalitieonderhandelingen en wat er verder nog te bespreken valt.
De ALV zal gehouden worden op 16 mei 2018 vanaf 19:30 uur: bij De Wonne. De leden hebben op 15 april j.l. de uitnodiging en voorlopige agenda ontvangen.
Hierbij nogmaals de voorlopige agenda:
- Opening en vaststelling agenda
- Mededelingen en ingekomen stukken
- Notulen ALV 7 december 2017
- Financieel jaarverslag over 2017
- Verslag kascommissie
- Begroting jaar 2018
- Aanpassing afdelingsreglement aan landelijke standaard
- Werkplan bestuur 2018-2019
- Verslag en vooruitblik van:
-Activiteiten-commissie
-Campagne-commissie
-Werkgroepen
-Fractie (periode 11 mei 2017 tot 21 mrt 2018) - Stand van zaken coalitieonderhandelingen
- Wvttk
- Rondvraag
- Sluiting
De bijbehorende stukken zullen zo spoedig mogelijk worden verzonden.
Voorzitter, Henk Zomer