Het virus brengt ons gelukkig ook nieuwe inzichten. We hoeven niet elke dag naar het werk te jakkeren. Thuiswerken gaat best goed. Het verlaagt de CO2 uitstoot en dat is goed voor onze longen. We zien ineens meer sterren aan de hemel. Minder lawaai buiten en schone lucht is mooi. Het idee van de circulaire economie wordt meer en meer omarmd. Mooi.

Als fractie bedrijven we nu veel online politiek. We hebben dit jaar vele moties en amendementen weten te verzilveren in de Raad. Daar zijn we als GroenLinks Enschede trots op. Politiek is veel geduld hebben en veel herhalen waar je voor staat. En als bij de ander dan het kwartje valt... dan weet je: nu krijg ik het voor mekaar!

Ook in 2021 strijden we door voor een groen en sociaal Enschede. Met de landelijke verkiezingen gaan we laten zien: het is tijd voor een radicaal nieuwe, linkse koers. Mijn wens? Een gezond en gelukkig 2021 voor jou en je naasten, met knuffels.

Namens de fractie,
Hetty Wolf, fractievoorzitter GroenLinks Enschede

Bestuur en fractie nodigen je van harte uit voor onze online nieuwjaarsreceptie op zondag 10 januari 17.00. Graag aanmelden bij activiteiten@groenlinksenschede.nl. Dan ontvang je van ons voor de receptie een link.