OVER DE FUNCTIE

GroenLinks Enschede is op zoek naar een jonge enthousiaste marketeer die ervaring op wil doen of ervaring heeft met zowel fysieke als digitale media. De functie behelst tussen de 4 en de 8 uur per week afhankelijk van de piekmomenten en natuurlijk jouw eigen tempo.

WAT GA JE DOEN

• Als marketeer van GroenLinks ben je verantwoordelijk voor alle marketinguitingen van GroenLinks Enschede.
  • Je staat in direct contact met de landelijke marketingafdeling en draagt het geluid van GroenLinks als GroenLinks Enschede uit.
  • Je bent vernieuwend, innovatief en weet wat er speelt op marketinggebied voor de doelgroep van GroenLinks Enschede.
  • Je beschikt over kennis van social media, video en (bij voorkeur) gedrukte media

WAT BIEDEN WIJ

• Wij bieden een leuk team waarbij je je eigen gang kan gaan op het gebied van marketing, de rest van het team ondersteund je. Het team bestaat uit vrijwilligers, bestuursleden en fractieleden.
  • Jij wordt deel van het bestuur van GroenLinks voor de periode tot aan de verkiezingen en als dit goed bevalt kan je natuurlijk aangesloten blijven.
  • Je krijgt je eigen budget waar je mee uit de voeten kan of waar anderen je in kunnen ondersteunen.

MELD JE AAN!

Deze functie is op basis van vrijwilligerswerk, dit geldt voor alle bestuursleden. Ben jij jong, enthousiast en wil jij je ontwikkelen op het gebied van politieke marketing stuur dan een brief, video of wat je wil naar bestuur@groenlinksenschede.nl. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Kijk hier voor meer openstaande vacatures!