Na ongeveer 1,5 uur zal de wandeling erop zitten en zullen we ergens neerstrijken om gezamenlijk te lunchen én kletsen én kennismaken én kennis delen. Graag houden we dan een kort voorstelrondje en als je zin hebt maak vooral iets creatiefs waarmee je uiting geeft aan je ideale wereld, bijvoorbeeld een tekening, gedicht, lied, verhaal of toneelstuk.

Hopelijk is het dan mooi zomers weer en kan dit in het park, bij slechter weer zal er een alternatief zijn als lunchplek. Nemen jullie allemaal iets lekkers mee voor de lunch? Graag lekkers dat we met elkaar kunnen delen. En als het parkweer is vergeet dan niet een fijn kleedje of stoeltje in je fietstas mee te nemen.

Opgeven kan bij Marianne via m.schouten@enschede.nl of bij Vincent via activiteiten@groenlinksenschede.nl, meer informatie volgt dan. En natuurlijk mag er aanhang of een andere leuke +1 mee! Weet je mensen die overwegen lid te worden, neem ze gezellig mee om kennis te maken.