Op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2022

Welkom bij GroenLinks Enschede-Haaksbergen in beweging: 'Op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen 2022'

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 organiseren wij als afdeling een serie thema-avonden voor onze leden en belangstellenden. In aanwezigheid van fractie en bestuur gaan wij op deze avonden in discussie over thema’s die voor de stad en het komende GroenLinks verkiezingsprogramma van belang zijn. De bijeenkomsten vinden om de twee maanden plaats op dinsdagavonden in Ecocentrum Emma en worden steeds afgesloten met een borrel. Voor wie wil is er ook gelegenheid om vooraf met elkaar te eten. De avondbijeenkomsten bereiden voor op een stadsconferentie in september 2021, waarin we diverse betrokkenen en deskundigen in de stad uitnodigen om hun opvattingen en ervaringen met voor GroenLinks belangrijke verkiezingsthema’s te delen met onze leden en belangstellenden.

Noteer onderstaande data alvast in je agenda!

Wat                                                      Wanneer                              Verslag

Thema-avond: Werk & Inkomen

'Armoede'

25 februari jl.

Lees hier het verslag van

een geslaagde avond!

Digitale thema-avond: Kunst & Cultuur

19 mei jl.

Bekijk hier de inspirerende

uitzending terug!

Thema-avond: Milieu &
Bebouwde
Omgeving

29 september a.s.

Thema-avond: Zorg & Welzijn

24 november a.s.

Thema-avonden 2021

26 januari 2021

30 maart 2021

25 mei 2021

Stadsconferentie

Zaterdag 25 september 2021

Gemeenteraadsverkiezingen

Woensdag 16 maart 2022

Meld je aan voor een themagroep app

Wil je de voorbereiding van de thema-avonden en stadsconferentie ook inhoudelijk volgen? Dat kan door je aan te sluiten bij de groepsapp van een themagroep die je speciale belangstelling heeft. Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen met je 06 nummer naar:
Zorg & Welzijn: claudyschulten@hotmail.com
Milieu & Bebouwde Omgeving: erik@bakkermulder.nl
Kunst & Cultuur: arris@soundunbound.nl
Werk & Inkomen: elvhuw@gmail.com

Wil je meedoen?

Wil je actief bijdragen aan de voorbereiding en organisatie van de thema-avonden en stadsconferentie, ga dan naar de Doe Mee pagina!